Factuur betalen door gemeente
De gemeente Hoorn werkt met PDF facturen. Met PDF facturatie kunnen wij uw factuur beter en sneller verwerken. Om de factuur te kunnen betalen moeten de juiste gegevens op de factuur staan.
Adres
Gemeente Hoorn
t.a.v crediteuren administratie
Nieuwe Steen 1
1625 HV HOORN
Naam van de contactpersoon of team waar de factuur voor bestemd is
Indien er een verplichtingnummer bekend is deze vermelden op de factuur.
Wettelijke factuureisen
Ook moet de factuur voldoen aan de wettelijke factuureisen van de Belastingdienst. Let op: vermeld uw volledige btw-identificatienummer, dit is het nummer met 'NL' ervoor.
- Geadresseerd aan Gemeente Hoorn t.a.v. crediteurenadministratie, Nieuwe Steen 1, 1625 HV Hoorn.
- Uw bedrijfsgegevens, NAW gegevens
- Factuurdatum (verzenddatum)
- Uniek factuurnummer
- Omschrijving product of dienst
- Datum van levering indien van toepassing
- IBAN Banknummer
- Bedrag
- KvK-nummer
- BTW-nummer (inclusief NL), BTW-tarief en BTW-bedrag
Voldoet de factuur niet aan deze eisen, dan kan de factuur niet uitbetaald worden en wordt deze teruggestuurd.
Wij ontvangen uw factuur graag via de mail op het mailadres facturen@hoorn.nl als een pdf-bestand en 1 factuur per mail.
BTW nummer: NL.00.15.16.814.B08
KVK nummer: 37159084
Mailadres facturen: facturen@hoorn.nl
Voor vragen over uw factuur kunt u contact opnemen via het algemene telefoonnummer 0229 25 22 00 vragen naar de crediteurenadministratie.
Bedankt voor het doorgeven! We gaan er mee aan de slag.
Heeft u persoonlijke vragen of wilt u graag reageren op de inhoud?
Dan kunt u contact opnemen.